wtorek, 29 maja 2012

JUST CAVALLI RESORT + SNAKESKIN PRINTS




SHOES : JIMMY CHOO ( na sprzedaż ) SKIRT : ZARA SHIRT : ZARA EARRINGS : MARNI FOR H&M BRACELET : JUICY COUTURE

Uwielbiam tą spódnicę, szczególnie jej asymetryczność i prześwitujący tył. Chodziła mi już od kilku tygodni i kiedy zobaczyłam ją w Zarze wiedziałam, że nie obędzie się bez jej kupienia. Co więcej, doszła moja paczka ( a może paka ? ) ze Stanów a w niej 2 pary Campbellek i dużo innych piękności, którymi podzielę się z Wami w najbliższych dniach. Chciałabym również wspomnieć o kolekcji RESORT, która do tej pory zrobiła na mnie największe wrażenie i jest to ROBERTO CAVALLI, a raczej jego młodzieżowa linia JUST CAVALLI. Zakochałam się w tym miksie kolorowych printów, koronkowych wstawek przełamanych minimalistycznymi kolorami czerni i bieli. W niektórych ubraniach widzę coś z tej pamiętnej kolekcji Givenchy RTW na F/W 2011/2012 która również jest jedną z moich all time favourites. Oto kilka moich typów z RESORT : 






fotki : www.style.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz